Termékek Menü
0
Ön itt jár: > >

GYIK

 GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

1. Szükséges-e regisztrálnom, ha rendelni szeretnék az oldalról?
Rendeléséhez nem szükséges regisztrálni. A kosárba helyezett termékeket lehetősége van törölni, vagy módosítani mielőtt a pénztárhoz fáradna. Ezután tudja megadni a kívánt, fizetési-szállítási módot és a rendeléshez szükséges egyéb adatokat.

 

2. Hogyan követhetem nyomon rendelése(i)met ?
A rendelésének nyomon követéséhez regisztrálnia kell az oldalra. Aktuális és korábbi rendeléseik állapotáról  az oldalra történő bejelentkezés után, a Megrendeléseim / Korábbi rendelések menüpont alatt tájékozódhatnak.

 

3. Hogyan tudok fizetni a Webáruházban?
Rendelésének ellenértékét kiegyenlítheti  utánvéttel Pick- Pack pontonon készpénzzel vagy bankkártyával. Házhozszállítás esetén a Trans-o-flex futárának készpénzzel tud fizetni.  Illetve lehetősége van előre utalni a kiválasztott termék árát és a szállítási költséget.

 

4. Külföldre is szállítnak ki megrendelésket?
Jelenleg kizárólag Magyarország területére vállalunk kiszállítást.

 

5. Mit kell tudni az árakról?
Áraink forintban értendőek, és az ÁFA-val növeltek. Áruházunkban kizárólag magyar forintban történő fizetésre van lehetőség. Árak egy darab termékre vonatkoznak, szállítási költséget nem tartalmaznak. Szállítási költségekről a vonatkozó menüpontban olvashat.(ld. Szállítási információk)

 

6. Milyen szállítási módokat választhatok?
Rendelésének kiszállítását kérheti:

  • -  Pick Pack Pont-ra történő kiszállítással a Lapker Zrt. szolgáltatásainak igénybevételével, az ország több, mint 230 pontjára, keresse az Önhöz legközelebbi pontot a megrendelés leadása során!
  • - Trans-o-flex Hungary Kft. futárcég szállítja házhoz az ön által megadott címre. A házhozszállítás díjazását a szállítási információk menüpont alatt találja.

 

7. Mennyi időbe telik a rendelésem kézbesítése?
Megrendelt termékeit a rendelés megerősítése és a visszaigazoló telefon hívás után 2-10 munkanapon belül kapja meg. A rendelés megerősítését az automatikusan küldött visszaigazoló  e-mail és telefonon történt egyeztetés után küldik el Önnek kollégáink.
A visszaigazoló email a rendelés beérkezését jelenti, a megerősítő e-mail igazolja, hogy kollégáink feldolgozták a rendelést. Ezután összeállítjuk megrendelésüket és a kívánt szállítási mód szerint eljuttatjuk Önhöz.

Kérem, szíveskedjenek figyelembe venni, hogy sem futárszolgálat, sem a Pick Pack Pontra történő szállítás esetén hétvégi szállítás nincs. A hétvégén, illetve pénteken 12.00 után  leadott megrendeléseket, hétfőn dolgozzuk fel.

 

8. Mi a különbség a megerősítő és a visszaigazoló email között?

Megerősítő email-t, a rendelés elküldése után rendszerünk automatikusan küldi Önnek.

A visszaigazoló email viszont azt jelenti, hogy kollégáink rendelésüket feldolgozták, és megkezdték a csomag összeállítását.

 

9. Hogyan tudom visszacserélni, visszaadni a rendelt termékeimet, ha mégsem nyerte el tetszésemet?

Áruházunk kialakításánál a minél tökéletesebb tájékoztatásra törekszünk. A termékek egyedi paramétereit: szín, méret, részletes leírás, és több fotót teszünk közzé a termékek egyedi adatlapján. Ha a termék mégsem nyeri el tetszését a kézhezvétel után, úgy módja van azt indoklás nélkül visszajuttatni címünkre. A megrendeléséhez tartozó számlát arra a napra állítjuk ki, mikor is a teljesítés megtörténik. A termék kézhezvételének napjától 14 nap áll rendelkezésére, hogy a terméket visszajuttassa nekünk. A 14 nap nem jelenti, hogy a terméknek meg is kell érkeznie hozzánk, de a 14 napon belül postára kell adni, melynek költségét a megrendelőnek kell minden esetben vállalni, nem háríthatja át az áruház üzemeltetőjére. A visszaküldött termékek ellenértékének visszafizetését, minden esetben 5 munkanapon belül vállaljuk. A terméket visszaküldheti indoklás nélkül. Esetleges hibás termék cseréje hasonló módon történik. Áruházunk minden esetben teljesen új, hibátlan, és kifogástalan minőségi, esztétikai állapotban lévő termékeket szállít csak ki. A visszaküldésre kerülő termékek esetében kérjük, szíveskedjen annak állapotát lehetőség szerint a legjobban megőrizni. Ha a termék kipróbálása nem teszi indokolttá, kérjük, a bevarrt-, a csatolt, rögzített tájékoztató címkéket ne vágják le, illetve ne távolítsák el a termékről. A celofáncsomagolások eltávolítása természetesen a termékek megtekintéséhez minden esetben lehetséges.

 

10. Mit kell tudni a kuponokról?
A kuponok, különböző akció keretében kerülnek meghirdetésre, ezek beváltása a termékek kosárba helyezése után, a pénztári műveleteknél történik. Minden kupon egyedi akcióhoz kötött, részéletesen a különböző felületeken közzétett tájékoztatóból értesülhet.

 

11. Mit kell tudni a hírlevélről?
A hírlevélre feliratkozással, Ön mindig értesülhet e-mail-ben legfrissebb akcióinkról, és a híreinkről. Email címére, csak hírlevelet küld automatikus rendszerünk.

 

12. Kihez fordulhatok, ha kérdésem van egy termékkel, vagy a rendeléssel kapcsolatban?

Kérdés esetén az alábbi elérhetőségeken érdeklődhet.

Mobil: Hétköznap 8-16 óra között 06-70-413-6776(Viber)

Email: 0-24 a hét minden napján sportmarkt@sportmarkt.hu

Postai levelezési cím: 1273 Budapest Nyír utca 93.

 

13. Nem vagyok biztos a méretben, személyesen át tudom venni a terméket?
Sajnos egyelőre nem rendelkezünk egy nyilvános átadó/átvevő ponttal, ezért a megrendelt termékeket kizárólag csomagküldő jelleggel tudjuk továbbítani a megjelölt szállítási címekre.

 

14. Kapok értesítést mielőtt a futár kihozná az csomagot?
Igen. Mielőtt a futárszolgálat munkatársai kiszállítanák a csomagot, e-mail és sms üzenet formájában is értesítjük. A üzenet tartalmazza a kiszállítással megbízott futár telefonos elérhetőségét.

 

15. Pick Pack Pont-ot jelöltem meg, honnan tudom, hogy mikortól mehetek a csomagért?
Mikor a csomagja megérkezik az Ön által megjelölt Pick Pack Pontra sms üzenetben értesítjük, hogy a csomagja átvehető. 

 

16. Változik a kiszállítás ára, ha több terméket rendelek meg egyszerre?
A kiszállítási ár minden rendelés esetén azonos, TOF: 1 299 Ft, Pick Pack Pont: 899 Ft. Azonban ha az adott vásárlás értéke meghaladja a bruttó 15 000 Ft-ot, akkor a kiszállítás díjai változnak TOF: 1 199 Ft, Pick Pack Pont: 699 Ft. Minden más esetben az Ügyfélszolgálat munkatársa a megrendelés leadás után kapcsolatba lép Önnel egyeztetés céljából.